Nieuwsbericht

Dragon1 Inc. heeft haar helpdesk-faciliteiten professioneel uitgebreid

Om aan de groeiende vraag van de klanten tegemoet te komen, heeft Dragon1 Inc. onlangs haar helpdesk faciliteiten sterk uitgebreid.

Dragon1 Online Help
Met de Dragon1 Help hebben gebruikers van de Dragon1 Cloud-based EA tool handige stappen en tips ter beschikking voor het zelfstandig maken van eenvoudige visuele architectuurproducten. Dit geeft de gebruikers maximale vrijheid om kennis te maken van met het werken onder architectuur binnen hun organisatie.

Dragon1 Call Systeem
Het melden van storingen is geautomatiseerd. Via een online Call-systeem kunnen gebruikers van de tool eenvoudig inloggen en de storing melden. Via het systeem worden de gebruikers op de hoogte gehouden van de vorderingen van het oplossen van de storing. Na het inloggen van de gebruiker wijst het aanmelden van de storing zich vanzelf.

Dragon1 Trainingen
Indien gebruikers zich willen specialiseren in het maken van visuele architectuurproducten, dan is de mogelijkheid aanwezig voor het volgen van een Dragon1 Training van 1, 2 of 3 dagen of een Dragon1 Bridge Training van 10 dagdelen verspreid over 18 weken. In overleg kunnen deze trainingen op een externe locatie of als incompany worden verzorgd.

Categorie:   

Nieuwe reactie inzenden

De inhoud van dit veld is privé en zal niet openbaar worden gemaakt.
Indien het niet lukt om een reactie te plaatsen, stuur dan uw reactie naar redactie@xr-magazine.nl.
Alle inzendingen dienen correct, professioneel en beschaafd te zijn. IP-adressen worden gelogd, maar niet gepubliceerd. De redactie van XR Magazine behoudt zich het recht voor om anonieme reacties (niet op naam) of zonder geldig e-mailadres, te verwijderen zonder kennisgeving. Ook reacties waarin commerciële uitingen worden gedaan en/of commerciële producten en diensten worden aangeboden worden door de redactie verwijderd of ontdaan van commerciële uitingen zonder kennisgeving.